Wil je een een bestelling ruilen, annuleren of retourneren of is er op de een of andere manier iets niet goed, ben je niet tevreden of..? Neem dan alsjeblieft zo spoedig mogelijk (het liefst binnen twee werkdagen na ontvangst) contact met ons op en laat het ons weten! Wij vinden het super belangrijk dat iedereen 100% tevreden is. Wat het probleem ook is; samen komen wij er wel uit. Je kunt op de volgende manieren contact met ons opnemen:
TELEFONISCH
Onze persoonlijke voorkeur gaat uit naar telefonisch contact. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 22.00 uur op 06-47488968.
E-MAIL
Je kunt ook een e-mail sturen naar [email protected] onder vermelding van het ordernummer.
'MIJN TICKETS'
Je kunt ook een bericht voor ons achter te laten via 'Mijn Tickets' in 'Mijn Account'. Alle vragen die je stelt via 'Mijn Account' worden automatisch gekoppeld aan de bestel- en factuurinformatie van jouw account. Heb je nog geen account? Dan kan je deze alsnog aanmaken. Hierdoor worden al je bestellingen die je eerder hebt gedaan aan 'Mijn Account' gekoppeld. Zorg er wel voor dat de naam, die je gebruikt hebt voor je eerdere bestelling(en), overeenkomt met de naam die je gebruikt wanneer je een account aanmaakt. Bellen of mailen gaat sneller.
Een golfbal kopen kan best lastig zijn. Net niet het juiste type, niet de juiste kleur, toch maar wel een zachtere bal, liever een betere kwaliteit of juist een mindere… Best Buy Golfballen geeft je daarom de mogelijkheid om je bestelling om te ruilen. Wij zorgen ervoor dat je jouw bestelling kosteloos aan ons kunt retourneren. Voor de verzending van de 'nieuwe' golfballen vragen wij je de verzendkosten te betalen.
Zorg dat de golfballen in de originele staat (zoals jij ze hebt ontvangen) en op dezelfde manier verpakt worden. Je ontvangt van ons een retourlabel van PostNL zodat de bestelling bij ons retour komt. Wij zorgen voor een nieuwe bestelling en een nieuwe factuur en de nieuwe golfballen komen jouw kant op.
Wil je alsjeblieft rekening houden met het volgende! Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig om het product te beoordelen, dan kunnen wij deze waardevermindering van het product bij jou in rekening brengen. Behandel de golfballen dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Schade aan de golfballen die niet vooraf aan de retournering is gemeld moeten wij, na ontvangst en controle van de golfballen, bij jou in rekening brengen. Graag willen wij benadrukken dat het NIET is toegestaan om de golfballen te testen met drivers en/of ijzers! Ruilen van golfballen kan slechts één keer per bestelling. Wil je dus vaker dan die ene keer ruilen, dan zijn alle verzendkosten voor jouw rekening. Ruilen op deze manier is alleen mogelijk voor Nederland.
Voldoen de golfballen niet aan je wensen en wil je de hele, of een gedeelte van de bestelling annuleren en retourneren? Uiteraard is dit mogelijk. Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren. Je bent niet verplicht een reden op te geven maar wij stellen het wel op prijs als je dat doet. Vóórdat je een bestelling gaat terugsturen vragen wij je eerst telefonisch of per e-mail contact met ons op te nemen. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je bestelling retour te sturen. De verzendkosten voor het terugsturen van het pakket zijn voor jouw rekening en worden niet door ons vergoed. De golfballen met toebehoren (eventuele tees en actiecadeautjes) moeten ook in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Wij zouden het zeer op prijs stellen als je ons e-mailadres ([email protected]) opgeeft bij het aanmaken van jouw verzendlabel. Zo weten wij wanneer wij het pakket kunnen verwachten. Hartelijk dank voor je medewerking!
Hele bestelling annuleren en retourneren
Wij storten het volledige orderbedrag (inclusief verzendkosten) binnen 14 dagen na ontvangst van de hele bestelling terug op jouw rekening. Uiteraard mits de golfballen in goede orde (originele staat) zijn ontvangen. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar onze webshop zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,00 per pakket binnen Nederland. Raadpleeg voor de exacte tarieven en de tarieven vanuit het buitenland, de website van de vervoerder van jouw keuze. Je kunt ons ook vragen een retourlabel van PostNL aan jou op te sturen. In dat geval zijn de kosten € 6,25 binnen Nederland welke kosten wij in mindering brengen op het terug te storten orderbedrag.
Gedeeltelijke bestelling annuleren en retourneren
Wij storten het bijpassende orderbedrag, exclusief verzendkosten, binnen 14 dagen na ontvangst van de bewuste golfballen terug op jouw rekening. Uiteraard mits de golfballen in goede orde (originele staat) zijn ontvangen. De kosten voor retour van jouw huis naar onze webshop zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,00 per pakket binnen Nederland. Raadpleeg voor de exacte tarieven en de tarieven vanuit het buitenland, de website van de vervoerder van jouw keuze. Je kunt ons ook vragen een retourlabel van PostNL aan jou op te sturen. In dat geval zijn de kosten € 6,25 binnen Nederland welke kosten wij in mindering brengen op het terug te storten orderbedrag.
Ook hier willen wij benadrukken dat het NIET is toegestaan om de golfballen te testen met drivers en/of ijzers! Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig om het product te beoordelen, dan kunnen wij deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Creditering vindt plaats op de rekening waarmee je de betaling hebt voldaan of op het rekeningnummer dat je opgeeft op het herroepingsformulier. Wil je er alsjeblieft rekening mee houden dat het per bank kan verschillen wanneer het bedrag zichtbaar op jouw rekening staat?!
Zowel bij ruilen als retourneren verzoeken wij je ons Retour- en Herroepingsformulier in te vullen en met het pakket mee terug te sturen. Zonder het retour- en herroepingsformulier kunnen wij je retour niet in behandeling nemen. Voor zowel ruilen als retourneren van je bestelling geldt: het product mag uiteraard niet worden uitgeprobeerd en mag niet (meer) beschadigd zijn en dient in de originele of soortgelijke verpakking retour te worden gestuurd. Graag willen wij nogmaals benadrukken dat het niet is toegestaan om de golfballen te testen met drivers en/of ijzers!
Best Buy Golfballen
Colonnade 10
2134 AJ Hoofddorp
kenmerk: uw ordernummer
Wij zouden het zeer op prijs stellen als je ons e-mailadres ([email protected]) opgeeft bij het aanmaken van jouw verzendlabel. Zo weten wij wanneer wij het pakket kunnen verwachten.
Best Buy Golfballen vindt het belangrijk dat alle klanten 100% tevreden zijn! Mocht je toch een slechte ervaring hebben met onze service of een van onze producten dan horen wij dit graag. Wij proberen altijd een passende oplossing te vinden en liever gisteren dan vandaag!
Neem dus alsjeblieft zo spoedig mogelijk (het liefst binnen 2 werkdagen) na ontvangst van de lakeballs golfballen contact op met onze Klantenservice. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 22.00 uur op telefoonnummer 06-47488968. Liever geen telefonisch contact opnemen? Volg dan alsjeblieft de volgende stappen:
STAP 1: MAAK ÉÉN OF MEERDERE FOTO’S
Maak één of meerdere foto’s waarop de schade duidelijk zichtbaar is. Voeg deze toe aan je e-mail.
STAP 2: GEEF EEN OMSCHRIJVING
Geef een korte maar volledige omschrijving van de schade in de mail. Je kunt ook gebruik maken van ons klachtenformulier (zie stap 4). Vermeld in je e-mail je naam, telefoonnummer en ordernummer.
STAP 3: STUUR EEN E-MAIL
Stuur je e-mail met foto('s) en eventueel het klachtenformulier naar [email protected].
STAP 4: MAAK EVENTUEEL GEBRUIK VAN ONS KLACHTENFORMULIER
Download ons Klachtenformulier en sla het bestand (op een vindbare plek!) op je computer op zodat je met Adobe het formulier kunt openen en invullen. Gebruik maken van het klachtenformulier is niet verplicht.
Wij gaan zo snel als mogelijk met jouw klacht aan de slag en proberen zo snel als mogelijk om, samen met jou, een oplossing te vinden voor het probleem. Graag wil ik je wel verzoeken om (in uiterste en extreme gevallen) er rekening mee te houden dat het afwikkelen van een garantie claim 5 tot 10 werkdagen in beslag kan nemen. Mocht je niet tevreden zijn over de geboden oplossing? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http:/ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Heb je vragen en/of opmerkingen over ruilen, retourneren, annuleren, creditering of klachten? Wij helpen je graag verder! Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 22.00 uur op telefoonnummer 06-47488968. Je kunt ook een e-mail sturen naar [email protected] onder vermelding van het ordernummer.
Aan deze pagina is voor het laatst aandacht besteed op 15 oktober 2024